Ökat i Novo Nordisk

Passade på att utnyttja svackan i Novo Nordisk och utökade mitt innehav. Om planerna håller så blir det 2-3 inköp till innan jag nått en viktning på runt 10 % av portföljen.

10 % är min gräns för hur mycket jag investerar i ett enskilt innehav.

3 comments on “Ökat i Novo Nordisk

    • Jag köpte mina Novo Nordisk på Köpenhamnsbörsen. Bolaget är även noterat på NYSE. Med dagens börsrobotar bör skillnaden i kurs/valuta m.m vara minimal. Jag ser ingen nytta med att handla på NYSE i detta fall.

Kommentera

